TERHI OKKONEN SEPPÄLÄN TOIMITUSJOHTAJAKSI

STOCKMANN Oyj Abp PÖRSSITIEDOTE 11.8.2005 klo 12.15

TERHI OKKONEN SEPPÄLÄN TOIMITUSJOHTAJAKSI

Stockmannin tytäryhtiön Seppälä Oy:n toimitusjohtajan Heikki Väänäsen siirtyessä 1.11.2005 Stockmannin tavarataloryhmän johtajaksi ja konsernin varatoimitusjohtajaksi on Stockmannin hallitus nimittänyt Seppälän toimitusjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.11.2005 lukien eMBA Terhi Okkosen (43), joka tällä hetkellä toimii Helsingin tavaratalon myyntijohtajana. Terhi Okkonen on ollut Stockmannin palveluksessa vuodesta 1991 ja on ennen nykyistä tehtäväänsä toiminut mm. tavarataloryhmän ostopäällikkönä ja Itäkeskuksen tavaratalon johtajana.

Helsingin tavaratalon myyntijohtajaksi 1.11.2005 lukien on nimitetty Tapiolan tavaratalon nykyinen johtaja, KTM Heini Pirttijärvi (39). Tapiolan tavaratalon uudeksi johtajaksi samasta päivämäärästä lukien on nimitetty Helsingin tavaratalon Herkun nykyinen myyntipäällikkö, KTK Tuija Wänttinen (41).

Ostojohtaja Leena Lassilan jäädessä eläkkeelle on tavarataloryhmän muodin ostojohtajaksi 1.1.2006 lukien nimitetty eMBA Tiina Railio (43), joka toimii tällä hetkellä ostopäällikkönä tavarataloryhmässä.