MAISA ROMANAINEN STOCKMANNIN TAVARATALORYHMÄN JOHTAJAKSI. ROMANAISESTA JA PEKKA VÄHÄHYYPÄSTÄ KONSERNIN VARATOIMITUSJOHTAJIA

STOCKMANN Oyj Abp Pörssitiedote 6.11.2008 klo 8.00

Stockmann-konsernin tavarataloryhmän johtajaksi, varatoimitusjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on tästä päivästä alkaen nimitetty KTM Maisa Romanainen (41). Hän on ollut Stockmannin palveluksessa vuodesta 1996 lähtien, viimeksi Suomen ja Baltian tavaratalojen johtajana. Hänen aikaisemmat vastuualueensa Stockmannilla ovat olleet tavarataloryhmän ostopäällikkö, Moskovan tavaratalon johtaja, Tallinnan tavaratalon johtaja ja ulkomaisten tavaratalojen johtaja.

Stockmann palaa nyt aikaisemmin vallinneeseen käytäntöön, jolloin yhtiössä toimi kaksi varatoimitusjohtajaa. Myös talousjohtaja Pekka Vähähyyppä (48), joka jatkaa entisissä tehtävissään, on samalla nimitetty varatoimitusjohtajaksi.

Tavarataloryhmää tähän asti johtaneen varatoimitusjohtaja Heikki Väänäsen tehtävät muuttuvat, ja hän siirtyy toistaiseksi erityistehtäviin toimitusjohtaja Hannu Penttilän alaisuudessa.

Turun tavaratalon johtaja TTM Juha Oksanen (52) on nimitetty Suomen ja Baltian tavaratalojen johtajaksi.

JAKELU NASDAQ OMX Keskeiset tiedotusvälineet