Stockmann tarjoaa nuorille harjoittelupaikkoja Annetaan 100 vuotta töitä -ohjelmassa

Stockmann on mukana Suomen Mentorit ry:n Annetaan 100 vuotta töitä -ohjelmassa, jonka tavoitteena on edistää korkeakoulutettujen nuorten työllistymistä. Tarjoamme nuorille kolme palkallista harjoittelupaikkaa yrityksemme eri toiminnoissa.

Suomen 100 -juhlavuoden kunniaksi Stockmann tukee vastavalmistuneiden työllistymistä ja antaa nuorille mahdollisuuden kehittyä kaupan alan ammattilaisiksi. Suomen Mentorien Annetaan 100 vuotta töitä -kampanja tarjoaa korkeakoulutetuille nuorille yhteensä 200 kuuden kuukauden mittaista, palkallista trainee-paikkaa. Stockmannilla on avoinna kolme mielenkiintoista tehtävää Helsingin tavaratalossa sekä ICT- ja Marketing & Digitalisation -toiminnoissamme.

Harjoittelun lisäksi ohjelma sisältää Suomen Mentorien järjestämää työelämävalmennusta ja mahdollisuuksia verkostoitua muiden harjoittelijoiden kanssa. Trainee-ohjelmaan osallistuva nuori saa arvokasta oman alan työkokemusta, jonka avulla vastavalmistunut pääsee alkuun urallaan.

Haku Annetaan 100 vuotta töitä -ohjelman trainee-paikkoihin on alkanut. Lue lisää Stockmannin harjoittelupaikoista ja hae viimeistään 15.2.2017:

Stockmann/Heidi Elfström, Heidi.Elfstrom@stockmann.com

Suomen Mentorit ry, www.suomenmentorit.fi