STOCKMANN AVAA VERKKOKAUPAN SUOMESSA

STOCKMANN Oyj Abp Lehdistötiedote 30.9.2010

STOCKMANN AVAA VERKKOKAUPAN SUOMESSA

Stockmann-tavaratalot siirtyvät monikanavaisuuteen Stockmann-verkkokaupan avautuessa internetosoitteessa stockmann.com. Stockmann-verkkokauppa on kuin tavaratalo pienoiskoossa. Alkuvaiheessa myynnissä ovat tavaratalosta tutut tuotekategoriat: naisten, miesten ja lasten muoti, urheilu, kodinsisustus sekä elektroniikka. Tuote- ja palveluvalikoima laajenevat syksyn ja talven aikana.

Stockmann-verkkokaupassa voi maksaa verkkopankkimaksulla, luottokortilla ja laskulla. Verkkokauppa toimittaa tuotteita Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Tilauksen voi pyytää toimittamaan postitse, tai sen voi noutaa itse Helsingin tavaratalon kanta-asiakaspalvelusta tai noutopisteestä. Lisäksi Stockmann-verkkokauppa tarjoaa pääkaupunkiseudulla pikatoimitusta suoraan kotiin. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hän voi palauttaa sen kaikkien Suomen tavaratalojen kanta-asiakaspalvelujen kautta tai postitse.

Stockmann-verkkokauppa tarjoaa asiakkaille henkilökohtaista palvelua suomeksi ja ruotsiksi omassa puhelinpalvelussaan, johon asiakas voi ottaa yhteyttä tavaratalojen aukioloaikoina tai sähköpostitse. Lisäksi verkkokauppa-asioita voi hoitaa kaikissa Suomen tavaratalojen kanta-asiakaspalvelupisteissä. Verkkokaupan osoitteesta stockmann.com pääsee siirtymään myös Suomen Stockmann-tavaratalojen uudistuneille verkkosivuille.

Lisätietoja: Stockmannin etäkauppayksikön johtaja Raija-Leena Söderholm, puh. 0500 410 625

Raija-Leena Söderholm Stockmannin etäkauppayksikön johtaja

JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet