HOBBY HALL AVASI UUDISTETUN VERKKOKAUPPANSA

OY HOBBY HALL AB Tiedote 21.7.2009

HOBBY HALL AVASI UUDISTETUN VERKKOKAUPPANSA

Etäkaupan tavaratalo Hobby Hallin verkkokauppa on uudistunut. Tänään suurelle yleisölle avattu verkkokauppa on teknisesti täysin uusi. Se on rakennettu IBM:n Webcommerce-alustalle. Lopullisesta toteutuksesta vastasi jyväskyläläinen Integware. Beta-versio on ollut rajatun asiakasjoukon käytössä jo 29.6. lähtien. Näin tehtiin, jotta saatiin käyttöönottokokemuksia. Samalla ensikäyttäjiltä kerättiin arvokasta asiakaspalautetta, jonka perusteella käytettävyyttä on voitu ja voidaan entisestään parantaa.

Visuaalisesti uusi Hobby Hall -verkkokauppa näyttää tutulta ja turvalliselta, mutta asioidessa se tarjoaa useita ostamista helpottavia toimintoja. Tuotekuvat ovat suurentuneet ja hakutoiminnot kehittyneet huomattavasti. Tuotteisiin on liitetty entistä enemmän havainnollistavia apuvälineitä - videoita ja tuotteen tarkemman tarkastelun mahdollistavia kuvia. Ostoprosessia on selkeytetty ja tilausta voi muuttaa useissa eri vaiheissa.

Asiakas on saanut omat sivut, joilta hän rekisteröidyttyään näkee mm. oman tilaushistoriansa, löytää tilaamistaan tuotteista käyttöohjeita ja pystyy seuramaan oman tilauksensa toimitusvaiheita. Lisää palveluita julkistetaan syksyn kuluessa.

Hobby Hallin toimitusjohtaja Raija-Leena Söderholm on jo itsekin käyttänyt verkkokauppaa ja vaikuttaa tyytyväiseltä lopputulokseen: - 'Pitkä ja tärkeä projekti on saatu päätökseen. On syytä olla onnellinen. Toivon, että asiakkaamme ovat myös tyytyväisiä ja käyttävät uutta verkkokauppaamme palveluineen entistä enemmän'.

Oy HOBBY HALL Ab

Riitta Kiukas markkinointipäällikkö

Lisätietoja:

Oy Hobby Hall Ab markkinointipäällikkö Riitta Kiukas p. 050 3890312 riitta.kiukas@stockmann.com

JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet