STOCKMANNIN TAMMI-MAALISKUUN 2008 OSAVUOSIKATSAUKSEN JULKISTAMINEN

STOCKMANN Oyj Abp Pörssitiedote 15.4.2008 klo 13.30

STOCKMANNIN TAMMI-MAALISKUUN 2008 OSAVUOSIKATSAUKSEN JULKISTAMINEN

Stockmann Oyj Abp julkistaa vuoden 2008 tammi-maaliskuun osavuosikatsauksensa torstaina 24.4.2008.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus pidetään klo 14.00 World Trade Centerin Marskin salissa, Aleksanterinkatu 17, Helsinki. Tilaisuudessa toimitusjohtaja Hannu Penttilä esittelee osavuosikatsauksen ja liiketoimintayksiköiden johtajat kertovat yksikkönsä näkymistä.

Lisäksi toimitusjohtaja Hannu Penttilä ja talousjohtaja Pekka Vähähyyppä pitävät 24.4.2008 klo 16.00 englanninkielisen puhelinkonferenssin, jossa he esittelevät osavuosikatsauksen sekä liiketoimintayksiköiden näkymät. Puhelinkonferenssiin pääsee osallistumaan soittamalla numeroon (09) 2312 6610. Osallistujia pyydetään lataamaan presentaatio etukäteen osoitteesta www.stockmann.com/group/en/releases_and_publications/conference_call (presentaatio on ladattavissa 24.4.2008 klo 14.00 alkaen).

Pyydämme ilmoittamaan osallistumisesta lehdistö- ja analyytikkotilaisuuteen ja/tai puhelinkonferenssiin viimeistään 22.4.2008 sähköpostilla taina.vehvilainen@stockmann.com tai puh. 050 3294 478.

JAKELU OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki Keskeiset tiedotusvälineet