MUUTOKSIA HOBBY HALLIN ORGANISAATIOSSA

STOCKMANN Oyj Abp LEHDISTÖTIEDOTE 23.3.2004 klo 12.00

MUUTOKSIA HOBBY HALLIN ORGANISAATIOSSA

Stockmann-konsernin Hobby Hall -ryhmän kaupallinen johtaja Pekka Polvinen on irtisanoutunut ja lopettanut yhtiön palveluksessa 23.3.2004.

Hobby Hallin markkinointijohtajaksi on 1.4.2004 alkaen nimitetty KTM Markku Holm vastuualueenaan Hobby Hall -ryhmän asiakashallinta ja markkinointi sekä Online-kaupan kehitys. Hän on toiminut pitkään Valituissa Paloissa markkinoinnin johtotehtävissä sekä viimeksi Vizor Oy:ssä TV 5 Finlandin kehitysjohtajana. Markku Holm raportoi Hobby Hallin toimitusjohtajalle Henri Buchtille ja on Hobby Hallin johtoryhmän jäsen.

Hobby Hall -ryhmän ostopäällikkö Niina Nenonen raportoi uuden organisaation mukaisesti toimitusjohtaja Henri Buchtille, ja hän on Hobby Hallin johtoryhmän jäsen.

Toiminnan tehostamiseksi on päätetty yhdistää Hobby Hallin ja Stockmannin tavarataloryhmän viihde-elektroniikan, puhelimien, home officen ja suurten kodinkoneiden ostot tavarataloryhmän ostopäällikkö Jarmo Salmen alaisuuteen 23.3.2004 alkaen. Yhdistymisellä ei ole vaikutusta nykyisiin henkilömääriin.

Hobby Hall -ryhmän hallintopäälliköksi on 19.4.2004 alkaen nimitetty KTM Markku Niemi, joka on aikaisemmin toiminut mm. Ford Creditissä, Sonerassa ja Xerox Creditissä sekä viimeksi CRF Box Oy:n talousjohtajana. Markku Niemen vastuualueeseen kuuluvat Hobby Hall -ryhmän talous-, tietohallinto-, henkilöstö-, luotto- ja asiakaslaskutusosastot. Kaikki näiden osastojen päälliköt jatkavat nykyisissä tehtävissään. Markku Niemi raportoi toimitusjohtaja Henri Buchtille ja on Hobby Hallin johtoryhmän jäsen.